Monday, May 30, 2011

Opgave 2, Fortælling med tekst og billeder

Hvis jeg kunne rejse til Island i dag, hvad kunne jeg tænkt mig at se, andet end min familie?


Jeg ville tage en tur i byen, gå ned at søen i Reykjavik og give ænderne brød at spise og nyde det at gå i den gamle
by.







Så ville jeg tage en tur til Gullfoss og Geysir.
Geysir er en gejser som er helt fantastiskt at se på. Den sprøjter varmt vand mange meter op i luften.








Gullfoss er en af Islands mange vandfald.









Jeg ville gå en tur til Háteigskirkja, hvor min far gik hånd i hånd med mig da jeg blev gift og hvor vi i sidste sommer fik vores yngste søn dåbt.









Til sidst ville jeg så gå en tur op bjerget Esjan, men det vågter over Reykjavík og når man er på toppen har man et fantastiskt udsigt over Reykjavík, Reykjanesið og Snæfellsnesið.

1 comment:

  1. Åhh - jeg kunne også godt tænke mig at komme en tur til Island :-)

    - Når jeg læser din historie kommer jeg til at tænke på, at det:

    - Kunne være en sød måde at lave en tursitguide.
    - Det kunne være en sjov måde, at lave planlægninge af en fremtidig ferie, såleds at børn eller andre pædagogiske målgrupper kunne "forberede" sig på turen...

    - En sjov måde at illustrere "drømme" for fremtiden: Hvordan kunne du tænke dig at dit liv bliver....En slags fremtidig "livehistorie"...

    ReplyDelete